Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
DruštvoKosovoLokalneNaslovna

Odeljenja administracije i katastra opštine Gračanica funkcionišu veoma dobro

Opštinska Odeljenja administracije i katastra funkcionišu veoma dobro, a sama opština je servis svih građana, istakli su, gostujući u Jutarnjem programu RTV Gračanica, direktori ovih Odeljenja Dragiša Stojanović i Nikola Marinković.

„Što se efikasnosti rada tiče, opština Gračanica je kroz svoj sistem upravljanja pozitivan primer među opštinama na Kosovu. Građani na jednom mestu u opštinkoj zgradi mogu da obave više različitih usluga, što značajno smanjuje gužve i procedure. Stalna edukacija i obuka zaposlenih u opštinskim službama znatno pomaže u unapređenju njihovih veština i znanja, što vodi ka efikasnijem radu i boljoj komunikaciji sa građanima“, istakao je Dragiša Stojanović, direktor administracije opštine Gračanica, koji je na tu dužnost stupio pre tri meseca.

Odeljenje administracije nadgleda celokupnu opštinsku upravu, disciplinu osoblja, pruža i održava usluge za funkcionisanje opštine bez prepreka, kao što su: vozila, telefon, grejanje, hlađenje i drugi sistemi; vodi evidenciju zaposlenih kao što su odsustvo,  bolovanje, disciplinske mere, obavljene obuke i ostali podaci, pruža tehničku i stručnu pomoć predsednku  opštine  i  opštinskoj skupštini, po potrebi.

Odeljenje katastra je prvostepeni organ, kome je poverena nadležnost od strane agencije za katastar, a nadležnosti su joj prenos vlasništva, ispravka podataka, cepanje i spajanje parcela, upis i brisanje hipoteka, legalizacije, eksproprijacija, registracija zgrada, sprovođenje odluka sa centralnog nivoa, poreski tereti i sudske zabrane. 

Ranijih godina Odeljenje katastra imalo je velike probleme sa zaostalim predmetima, blokadom eksproprijacije i legalizacije, a u funkciji su bila samo dva šaltera.

„Takođe, imali smo problema sa nedostatkom prostora za rad, kao i sa agencijom za Katastar koja je želela da preuzme nadležnost nad ovim opštinskim Odeljenjem. Ono što smo mi uradili jeste da smo promenili pristup i način upravljanja, kao i samu organizaciju rada Odeljenja katastra, zbog čega smo morali dodatno da se angažujemo i radimo prekovremeno i vikendom i time smo uspeli da rešimo taj veliki zaostak predmeta. Isto tako, pronašli smo načine da rešimo probleme eksproprijacije i legalizacije, u šta su bili uključeni svi službenici našeg Odeljenja, a uspeli smo i da povećamo naš radni prostor i napravimo svoju arhivu. Ono što je, takođe, veoma bitno jeste da smo otvorili još jedan šalter kako bi se smanjili redovi i kako bi naši građani manje čekali na pružanje naših usluga“, istakao je Marinković i dodao da je urađeno sve što je moglo kako bi se uslovi rada ovog Odeljenja poboljšali.

U opštini Gračanica uvedena je digitalizacija, tako da se mnogi zahtevi mogu predati upravo preko onlajn platformi čime se smanjuju gužve, a i mnoge procedure se mogu brže završiti.

Sve novosti i aktivnosti opštinskih službenika mogu se, pored zvaničnog sajta, pratiti i putem društvenih mreža, a kada su žalbe građana u pitanju, one se mogu predati onlajn, ali isto tako i u samoj zgradi opštine.

Prikaži još

Povezani artikli

Back to top button